[RB:Blog_And_Post_Title]

مستر پاتوق

مستر پاتوق

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

 

پایه عکاسی موبایل
قیمت نهایی این محصول: 40,000 تومان

پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث

قابل استفاده برای موبایل های Android و iOS

نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال

برای عکاسی یا فیلم برداری


بدنه فوق العاده سبک و مقاوم

حمل و نقل بسیار آسان ...


فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم

خلاصه ای از مطلب :

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم‌های لیگ برتری را رد کرد.


ادامه این مطلب : فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم



مطالب دیگر در مورد این مطلب :




--» 90tv.ir :: فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم

6 ساعت قبل ... وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم‌های لیگ برتری را رد کرد.

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم - شهرخبر

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم. ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم-ورزش 3|خبرپو

6 ساعت قبل ... فرکی همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم-ورزش 3|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم / ورزش ?

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین فرکی درباره شایعه مذاکره اش با استقلال، با ... وی ا دا مه داد: طی هفته آینده همه چیز در رابطه با وضعیت قراردادم مشخص می شود.

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم/ هفته آینده تکلیف قردادم مشخص می ...

4 ساعت قبل ... به گزارش پارس به نقل از ایسنا سرمربی تیم فو تبا ل سپاهان تمام گمانه زنی ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم های لیگ برتری را ...

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم - برترین ها | خبر فارسی

4 ساعت قبل ... خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی درباره شایعه مذاکره اش با استقلال، با بیان این که اخلاقی نیست مسایلی که در حد حرف بوده و واقعی نیست مطرح کنیم، ...

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم | دانلود فیلم | دانلود آهنگ جدید,آخرین ...

5 ساعت قبل ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم http://www.bartarinha.ir/fa/news/207932/فرکی-همه- گمانه‌زنی‌ها-را-رد-می‌کنم http://www.bartarinha.ir/fa/rss/allnews

آدرس : کلیک کنید
--» فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم | سرمربی تیم فو تبا ل سپاهان - قطره

6 ساعت قبل ... سرمربی تیم فو تبا ل سپاهان تمام گمانه زنی ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم های لیگ برتری را رد ?.

آدرس : کلیک کنید
--» سایت هواداران سپاهان اصفهان

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم. سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم‌های لیگ برتری را رد کرد. ... بازدید : ...

آدرس : کلیک کنید
--» بازیکن 5میلیون دلاری برای مقابله با نفت(عکس) | ورزش 3

3 روز پیش ... مکانی: ثابت می‌کنیم ضعیف‌ترین نبودیم · مصاحبه با ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم · پاسخی بر مقاله ... مگویان: به خاطر محرومیتم شکایت می‌کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» سمندر: کودتای کادر فنی به نتیجه نرسید - افکــــار

20 ساعت قبل ... ... مسائل غیرفوتبالی در ریاض کاری ندارم · فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... آنها می‌خواهند همه چیز را با پول بسنجند که این کار با حضور در تیم ‌ملی هم ...

آدرس : کلیک کنید
--» ورزش یاب

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم. وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم‌های لیگ ...

آدرس : کلیک کنید
--» باشگاه سپاهان

فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم. سرمربی تیم فو تبا ل سپاهان تمام گمانه زنی ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم های لیگ برتری را رد کرد.

آدرس : کلیک کنید
--» حذفی کاپ - پورحیدری: در هیئت مدیره از هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری ...

5 ساعت قبل ... ... ??:?? فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم; ??:?? ابن‌قاسم: برخی‌ها مغرضانه علیه فولاد کار می‌کنند; ??:?? پرسپولیس و استقلال در فینال جام ارتباطات ...

آدرس : کلیک کنید
--» طوفان زرد: هواداران سپاهان

تخریب فرکی تضعیف مربیان سلامت و کاربلد است [. ... همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش ...

آدرس : کلیک کنید
--» رسمی:یونایتد قرارداد فالکائو را تمدید نمیکند - تی نیوز

5 ساعت قبل ... از طرف خودم و همه اعضای باشگاه، برای او بهترین ها را آرزو می کنم."‏ ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... دروگبا: در پایان فصل چلسی را ترک می کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» سایت هواداران سپاهان اصفهان

... عضویت در سایت · جستجو در سایت · آمار سایت · قوانین سایت · تبلیغات · تماس با ما. Copyright © 2010-14 / 1389-1393 | All Rights Reserved By SepahanFC ...

آدرس : کلیک کنید
--» بازیکن 5میلیون دلاری برای مقابله با نفت(عکس) | ورزش 3

3 روز پیش ... مکانی: ثابت می‌کنیم ضعیف‌ترین نبودیم · مصاحبه با ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم · پاسخی بر مقاله ... مگویان: به خاطر محرومیتم شکایت می‌کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزش یاب

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم5 ساعت قبل; صعود تیم ملی نونهالان با توقف مقابل هند5 ساعت قبل; عالیشاه: جدال با الهلال از دیروز شروع شد5 ساعت قبل; منوچهری: ...

آدرس : کلیک کنید
--» باشگاه سپاهان

... علیه خودش دعوت نمی کند او اینطور پاسخ داد که : من بارها گفته ام که درهای تیم ملی به روی همه باز است. ... کوتاه نمی آیم و سخت تلاش می کنم تا نظر کی روش را جلب کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» طوفان زرد: هواداران سپاهان

تخریب فرکی تضعیف مربیان سلامت و کاربلد است [. ... همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش ...

آدرس : کلیک کنید
--» رسمی:یونایتد قرارداد فالکائو را تمدید نمیکند - تی نیوز

5 ساعت قبل ... از طرف خودم و همه اعضای باشگاه، برای او بهترین ها را آرزو می کنم."‏ ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... دروگبا: در پایان فصل چلسی را ترک می کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزشی - خبر پارسی جو

حالا گمانه زنی ها این است که دوباره بازی انتقال تیم ها پوچ در می آید و دولت باید به فکر ..... فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم/ هفته آینده تکلیف قردادم مشخص می شود.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزش سه - اخبار ما

حماس اردوهای آموزشی نظامی برای دختران غزه برگزار می‌کند ... آیا مصرف ماست برای همه افراد مفید است؟ .... در استادیوم آزادی پذیرای ذوب‌آهن باشد. سازمان لیگ اما با رد درخواست باشگاه تهرانی تاکید کرد که این مسابقه باید در همان ورزشگاه تختی برگزار شود.

آدرس : کلیک کنید
--» سایت هواداران سپاهان اصفهان

... عضویت در سایت · جستجو در سایت · آمار سایت · قوانین سایت · تبلیغات · تماس با ما. Copyright © 2010-14 / 1389-1393 | All Rights Reserved By SepahanFC ...

آدرس : کلیک کنید
--» بازیکن 5میلیون دلاری برای مقابله با نفت(عکس) | ورزش 3

3 روز پیش ... مکانی: ثابت می‌کنیم ضعیف‌ترین نبودیم · مصاحبه با ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم · پاسخی بر مقاله ... مگویان: به خاطر محرومیتم شکایت می‌کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزش یاب

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم5 ساعت قبل; صعود تیم ملی نونهالان با توقف مقابل هند5 ساعت قبل; عالیشاه: جدال با الهلال از دیروز شروع شد5 ساعت قبل; منوچهری: ...

آدرس : کلیک کنید
--» باشگاه سپاهان

... علیه خودش دعوت نمی کند او اینطور پاسخ داد که : من بارها گفته ام که درهای تیم ملی به روی همه باز است. ... کوتاه نمی آیم و سخت تلاش می کنم تا نظر کی روش را جلب کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» طوفان زرد: هواداران سپاهان

تخریب فرکی تضعیف مربیان سلامت و کاربلد است [. ... همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش ...

آدرس : کلیک کنید
--» رسمی:یونایتد قرارداد فالکائو را تمدید نمیکند - تی نیوز

5 ساعت قبل ... از طرف خودم و همه اعضای باشگاه، برای او بهترین ها را آرزو می کنم."‏ ... فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم ... دروگبا: در پایان فصل چلسی را ترک می کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزشی - خبر پارسی جو

حالا گمانه زنی ها این است که دوباره بازی انتقال تیم ها پوچ در می آید و دولت باید به فکر ..... فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم/ هفته آینده تکلیف قردادم مشخص می شود.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزش سه - اخبار ما

حماس اردوهای آموزشی نظامی برای دختران غزه برگزار می‌کند ... آیا مصرف ماست برای همه افراد مفید است؟ .... در استادیوم آزادی پذیرای ذوب‌آهن باشد. سازمان لیگ اما با رد درخواست باشگاه تهرانی تاکید کرد که این مسابقه باید در همان ورزشگاه تختی برگزار شود.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزشی - خبر پارسی جو

حالا گمانه زنی ها این است که دوباره بازی انتقال تیم ها پوچ در می آید و دولت باید به فکر ..... فرکی: همه گمانه زنی ها را رد می کنم/ هفته آینده تکلیف قردادم مشخص می شود.

آدرس : کلیک کنید
--» ورزش سه - اخبار ما

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم. سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم‌های لیگ برتری را رد کرد.

آدرس : کلیک کنید
--» فوتبالی‌ترین | کی‌روش: با ?? سال سن حاضرم در تمرینات مورینیو و ...

2 روز پیش ... وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام می‌کند درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است ... مطمئن هستم باید به این گمانه‌زنی‌ها پایان بدهیم و زمان کافی وجود دارد و ...

آدرس : کلیک کنید
--» فوتبالی‌ترین | کی‌روش: با ?? سال سن حاضرم در تمرینات مورینیو و ...

2 روز پیش ... وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام می‌کند درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است ... مطمئن هستم باید به این گمانه‌زنی‌ها پایان بدهیم و زمان کافی وجود دارد و ...

آدرس : کلیک کنید
--» فوتبالی‌ترین | کی‌روش: با ?? سال سن حاضرم در تمرینات مورینیو و ...

2 روز پیش ... وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام می‌کند درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است ... مطمئن هستم باید به این گمانه‌زنی‌ها پایان بدهیم و زمان کافی وجود دارد و ...

آدرس : کلیک کنید



فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم
ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1