[RB:Blog_And_Post_Title]

مستر پاتوق

مستر پاتوق

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند.

تبلیغات

 

پایه عکاسی موبایل
قیمت نهایی این محصول: 40,000 تومان

پایه عکاسی مونوپاد به همراه ریموت شاتر بلوتوث

قابل استفاده برای موبایل های Android و iOS

نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال

برای عکاسی یا فیلم برداری


بدنه فوق العاده سبک و مقاوم

حمل و نقل بسیار آسان ...


علی صادقی: نقش بازی نمی کنم!

علی صادقی: نقش بازی نمی کنم!

خلاصه ای از مطلب :

مگر می شود با علی صادقی گفتگو کرد و مصاحبه، رنگ بوی خنده و شوخی را به خودش نگیرد. او درست مانند نقش هایی که بازی می کند، پر از هیجان و حس شوخ طبعی است.


ادامه این مطلب : علی صادقی: نقش بازی نمی کنم!



مطالب دیگر در مورد این مطلب :




--» برچسب بیوگرافی علی صادقی عکس - panke

14 آوریل 2015 ... صادقی بازی راحتی دارد و حتی گاهی اوقات بدون دیالوگ و تنها با یک نگاه تاثیر ... من خودم چنین فکری نمی کنم و اگر این محبوبیت ایجاد شده فقط لطف مردم است و بس. ... اعتقاد دارید که برای روی غلتک افتادن، باید هر نقش خوب و بدی را ...

آدرس : کلیک کنید
--» گفتگو با علی صادقی - زنده رود - پایگاه فرهنگ و هنر ایرانیان | سینما ...

گفت‌وگو با علی صادقی، بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون یک ویژگی مهم دارد و آن اینکه او رک .... نقش بازی نمی‌کنم و کارگردانان هم همین را می‌خواهند وگرنه اصلاً حوصله آموزش ...

آدرس : کلیک کنید
--» جام نیوز :: JamNews - بهداد سلیمی: دوست دارم با علی صادقی به سفر ...

31 مارس 2015 ... کیانوش استقرارزاده که نقش آن را سیامک انصاری به زیبایی هر چه تمام تر ایفا ... هر کسی تفکری دارد که قابل احترام است اما من بودم بازی نمی کردم.

آدرس : کلیک کنید
--» علی صادقی - iFilm Farsi

علی صادقی به طرز متفاوت و جالبی به بداهه‌گویی و ایفای نقش افراد ساده‌انگار می‌پردازد و به این ... بازی هاتون عالیه همه ی فیلم ها و سریال هاتونو نگاه کردم و به شما و فیلم هایی که بازی میکنید علاقه ی زیادی دارم .... بهتون نمی خوره خاله شادونه همسرتون باشه.

آدرس : کلیک کنید
--» شما و آی‌فیلم - iFilm Farsi

سلام/ازآی فیلم تشکر می کنم،به خاطراینکه فقط فیلم وسریال ایرانی پخش ... توروخدا فیلم های پلیسی آقای فخیم زاده مثل حس سوم و بازی با مرگ رو پخش کنید مصطفی ... که اقاى حسین مهرى بازیگر موردعلاقم در ان ایفاى نقش کردنو پخش کنین مثل معراجى ها و همه ... شدن ماه رمضان سریالهایی باهنرمندی علی صادقی راپخش کنید؛کیارش ازفسا ...

آدرس : کلیک کنید
--» اخبار سینما - سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir

علی صادقی برای شفاف سازی عکس خانوادگی اش را منتشر کرد · رونمایی خودروی ... تنها بازیگر مرد سینمای دنیا که تاکنون چهار نقش زن بازی کرده · اعتراض جان کیوزاک  ...

آدرس : کلیک کنید
--» مسعود ده نمکی - خنداندن مردم طناز ما کار راحتی نیست

اگر توجه کرده باشید بخش کمدی و طنز موضوع بر دوش علی صادقی است. حسین مهری هدف .... من هیچ نقش یا فیلمی را بازی نمی کنم که برخلاف اعتقاداتم باشد. نقشی را در ...

آدرس : کلیک کنید
--» جام جم سیما | ماجـراهای وایـبری در سریالی با بازی «لعیا زنگنه»

3 مارس 2015 ... هوشنگ توکلی، پرویز فلاحی‌پور، علی صادقی، لعیا زنگنه، ثریا ... دیگر نقش منفی بازی نمی‌کنم، این بود که نقش مسعود در سریال آرام می‌گیریم ...

آدرس : کلیک کنید
--» دانلود کلیپ خنده دار رقص علی صادقی وحمیدلولایی در نانوایی، کلیپ ...

علی صادقی و فرزندانش,علی صادقی و پسرش,علی صادقی و همسرش و فرزندانش,علی صادقی و خاله ... شده ای داشته باشید ولی وقت کافی و مهارت لازم را ندارید یا اصلا حوصله کافی در شما پیدا نمی شود. ..... علی صادقی در نقش راننده مینی بوس . ... فقط گوش کن علی صادقی چی میگه من ک ترکیدم ... بازی خنده دار علی صادقی در سریال دوربین مخفی.

آدرس : کلیک کنید
--» بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد/ عکس | نرگس - قطره

17 فوریه 2015 ... ... را تسلیت گفت. * قلعه نویی: بازی با تراکتور را فدای دربی نمی کنیم! ... بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد/ عکس. نرگس محمدی، ...

آدرس : کلیک کنید
--» مسعود ده نمکی - گزارشی از پشت صحنه معراجی ها

ارتباط خوبی با این نقش برقرار کردم اما نمی دانم چه بازخوردی پیدا می‌کند. محوریت در «معراجی‌ها» ... اگرچه این نقش کوتاه است اما جنس بازی خاصی دارد و من هم آن را قبول کردم. ... صحبت با علی صادقی آخرین گفتگوی من با گروه«معراجی‌ها» می‌شود. گروه همچنان ...

آدرس : کلیک کنید
--» متن ترانه آهنگهای آلبوم فقط گوش کن با صدای رضا صادقی

2 مارس 2015 ... متن تکست ترانه آهنگهای آلبوم جدید رضا صادقی به نام فقط گوش کن متن تراکهای ... ترانه سرایان : بیتا طائی، نرگس جعفری، مهدی محمودی، علی استیری، ابراهیم .... نمی خوام بین خوب و بد توی این دنیا مردد شم ... هی نگو من عاشقتم این دیگه بازی نیست عزیزم ..... گفتگو با محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در مجموعه شمعدونی ...

آدرس : کلیک کنید
--» پیوستن علی صادقی به «تارات» - پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی

علی صادقی در این فیلم در نقش خود یعنی یک بازیگر حضور دارد. ... شنبه ? اردیبهشت | محسن افشانی: نخستین فیلمم را در سه شهر ایران و ترکیه می‌سازم/ بازی نمی‌کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» معلمی را دوست دارم/حقوق معلمی نمی تواند زندگی من را اداره کند/نقشم - هنرنا

3 مه 2015 ... زمانی که فیلمنامه را دیدم این نقش را دوست نداشتم . ... چهار قسمت با اونها بازی کردم و به همین دلیل که گفتم کار را نیمه کاره گذتشتم و ... سروش صحت هم برای شام ایرانی به همراه مهران رجبی و علی صادقی و یوسف تیموری دعوت کرده. ولی هنوز ...

آدرس : کلیک کنید
--» تیپ رضا شفیعی جم و علی صادقی در آرام میگیریم + تصاویر - نمناک

رضا شفیعی جم و علی صادقی و سریال آرام میگیریم و عکس رضا شفیعی جم و علی صادقی و ... تصویر برداری سریال آرام میگیریم با بازی رضا شفیعی جم و علی صادقی در نقش هایی متفاوت با ... وی در رابطه با نقش امیررضا دلاوری و تینا آخوند تبار در این سریال عنوان کرد: .... بازیگران فیلم ناهید در مراسم فرش قرمز کن 2015 + تصاویر.

آدرس : کلیک کنید
--» ماجـراهای وایـبری در سریالی با بازی «لعیا زنگنه» - ایران اکونومیست

3 مارس 2015 ... ایران اکونومیست- هوشنگ توکلی، پرویز فلاحی‌پور، علی صادقی، لعیا ... و اشاره‌ام به این‌که دیگر نقش منفی بازی نمی‌کنم، این بود که نقش مسعود در ...

آدرس : کلیک کنید
--» دانلود کلیپ خنده دار رقص علی صادقی وحمیدلولایی در نانوایی، کلیپ ...

علی صادقی و فرزندانش,علی صادقی و پسرش,علی صادقی و همسرش و فرزندانش,علی صادقی و خاله ... شده ای داشته باشید ولی وقت کافی و مهارت لازم را ندارید یا اصلا حوصله کافی در شما پیدا نمی شود. ..... علی صادقی در نقش راننده مینی بوس . ... فقط گوش کن علی صادقی چی میگه من ک ترکیدم ... بازی خنده دار علی صادقی در سریال دوربین مخفی.

آدرس : کلیک کنید
--» بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد/ عکس | نرگس - قطره

17 فوریه 2015 ... ... را تسلیت گفت. * قلعه نویی: بازی با تراکتور را فدای دربی نمی کنیم! ... بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد/ عکس. نرگس محمدی، ...

آدرس : کلیک کنید
--» مسعود ده نمکی - گزارشی از پشت صحنه معراجی ها

ارتباط خوبی با این نقش برقرار کردم اما نمی دانم چه بازخوردی پیدا می‌کند. محوریت در «معراجی‌ها» ... اگرچه این نقش کوتاه است اما جنس بازی خاصی دارد و من هم آن را قبول کردم. ... صحبت با علی صادقی آخرین گفتگوی من با گروه«معراجی‌ها» می‌شود. گروه همچنان ...

آدرس : کلیک کنید
--» متن ترانه آهنگهای آلبوم فقط گوش کن با صدای رضا صادقی

2 مارس 2015 ... متن تکست ترانه آهنگهای آلبوم جدید رضا صادقی به نام فقط گوش کن متن تراکهای ... ترانه سرایان : بیتا طائی، نرگس جعفری، مهدی محمودی، علی استیری، ابراهیم .... نمی خوام بین خوب و بد توی این دنیا مردد شم ... هی نگو من عاشقتم این دیگه بازی نیست عزیزم ..... گفتگو با محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در مجموعه شمعدونی ...

آدرس : کلیک کنید
--» پیوستن علی صادقی به «تارات» - پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی

علی صادقی در این فیلم در نقش خود یعنی یک بازیگر حضور دارد. ... شنبه ? اردیبهشت | محسن افشانی: نخستین فیلمم را در سه شهر ایران و ترکیه می‌سازم/ بازی نمی‌کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» معلمی را دوست دارم/حقوق معلمی نمی تواند زندگی من را اداره کند/نقشم - هنرنا

3 مه 2015 ... زمانی که فیلمنامه را دیدم این نقش را دوست نداشتم . ... چهار قسمت با اونها بازی کردم و به همین دلیل که گفتم کار را نیمه کاره گذتشتم و ... سروش صحت هم برای شام ایرانی به همراه مهران رجبی و علی صادقی و یوسف تیموری دعوت کرده. ولی هنوز ...

آدرس : کلیک کنید
--» تیپ رضا شفیعی جم و علی صادقی در آرام میگیریم + تصاویر - نمناک

رضا شفیعی جم و علی صادقی و سریال آرام میگیریم و عکس رضا شفیعی جم و علی صادقی و ... تصویر برداری سریال آرام میگیریم با بازی رضا شفیعی جم و علی صادقی در نقش هایی متفاوت با ... وی در رابطه با نقش امیررضا دلاوری و تینا آخوند تبار در این سریال عنوان کرد: .... بازیگران فیلم ناهید در مراسم فرش قرمز کن 2015 + تصاویر.

آدرس : کلیک کنید
--» ماجـراهای وایـبری در سریالی با بازی «لعیا زنگنه» - ایران اکونومیست

3 مارس 2015 ... ایران اکونومیست- هوشنگ توکلی، پرویز فلاحی‌پور، علی صادقی، لعیا ... و اشاره‌ام به این‌که دیگر نقش منفی بازی نمی‌کنم، این بود که نقش مسعود در ...

آدرس : کلیک کنید
--» بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد/ عکس | نرگس - قطره

17 فوریه 2015 ... بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد/ عکس ... نوشت: «با علی صادقی عزیز سر صحنه فیلم بدهکاران به بهشت نمی روند. ... وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعه تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. ... تماشای فیلم در کن فقط با کفش پاشنه بلند!

آدرس : کلیک کنید
--» متن ترانه آهنگهای آلبوم فقط گوش کن با صدای رضا صادقی

2 مارس 2015 ... متن تکست ترانه آهنگهای آلبوم جدید رضا صادقی به نام فقط گوش کن متن تراکهای ... ترانه سرایان : بیتا طائی، نرگس جعفری، مهدی محمودی، علی استیری، ابراهیم .... نمی خوام بین خوب و بد توی این دنیا مردد شم ... هی نگو من عاشقتم این دیگه بازی نیست عزیزم ..... گفتگو با محمد نادری بازیگر نقش هوشنگ در مجموعه شمعدونی ...

آدرس : کلیک کنید
--» پیوستن علی صادقی به «تارات» - پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی

علی صادقی در این فیلم در نقش خود یعنی یک بازیگر حضور دارد. ... شنبه ? اردیبهشت | محسن افشانی: نخستین فیلمم را در سه شهر ایران و ترکیه می‌سازم/ بازی نمی‌کنم.

آدرس : کلیک کنید
--» دانلود کلیپ خنده دار رقص علی صادقی وحمیدلولایی در نانوایی، کلیپ ...

علی صادقی و فرزندانش,علی صادقی و پسرش,علی صادقی و همسرش و فرزندانش,علی صادقی و خاله شادونه,علی صادقی و خانواده اش,علی صادقی,علی صادقی و همسرش,علی صادقی فیس بوک,علی صادقی بازیگر,فیلم ... وقتی بچه ها می ترسند، چه کار کنیم؟ ..... علی صادقی در نقش راننده مینی بوس . .... بازی خنده دار علی صادقی در سریال دوربین مخفی.

آدرس : کلیک کنید
--» معلمی را دوست دارم/حقوق معلمی نمی تواند زندگی من را اداره کند/نقشم - هنرنا

3 مه 2015 ... زمانی که فیلمنامه را دیدم این نقش را دوست نداشتم . ... چهار قسمت با اونها بازی کردم و به همین دلیل که گفتم کار را نیمه کاره گذتشتم و ... سروش صحت هم برای شام ایرانی به همراه مهران رجبی و علی صادقی و یوسف تیموری دعوت کرده. ولی هنوز ...

آدرس : کلیک کنید
--» دختر ملیکا زارعی (خاله شادونه) و علی صادقی بدنیا آمد ! + عکس جدید ...

منم باور نمیکنم زن و شوهر باشن چند سال پیش تو روزنامه با علی صادقی مصاحبع ..... که علی صادقی خیلی بازیگر خوبیه خیلی باهال بازی میکنه خیلی طنازه ولی ااز خاله ...

آدرس : کلیک کنید
--» تیپ رضا شفیعی جم و علی صادقی در آرام میگیریم + تصاویر - نمناک

رضا شفیعی جم و علی صادقی و سریال آرام میگیریم و عکس رضا شفیعی جم و علی صادقی و ... تصویر برداری سریال آرام میگیریم با بازی رضا شفیعی جم و علی صادقی در نقش هایی متفاوت با ... وی در رابطه با نقش امیررضا دلاوری و تینا آخوند تبار در این سریال عنوان کرد: .... بازیگران فیلم ناهید در مراسم فرش قرمز کن 2015 + تصاویر.

آدرس : کلیک کنید
--» ماجـراهای وایـبری در سریالی با بازی «لعیا زنگنه» - ایران اکونومیست

3 مارس 2015 ... ایران اکونومیست- هوشنگ توکلی، پرویز فلاحی‌پور، علی صادقی، لعیا ... و اشاره‌ام به این‌که دیگر نقش منفی بازی نمی‌کنم، این بود که نقش مسعود در ...

آدرس : کلیک کنید
--» مصاحبه با محمدحسین سلامی؛ بازیگر نوجوان | نشریه اینترنتی نوجوان ها

21 آوریل 2015 ... البته محمد حسین از ورزش نیز غافل نمی شود. ... من از نقشی که بازی کردم خیلی راضی بودم و خیلی دوست داشتم این نقش رو. ... و از هنرپیشه های کمدی الگو میگرم مثل آقای اکبر عبدی، آقای علیرصا خمسه و آقای علی صادقی و جواد رضویان.

آدرس : کلیک کنید
--» طنز |

... عبور می کنه… نیوشا ضیغمیه که در نقش خواهر زن توپ رو از دستش می قاپه. ... مهناز افشار هم اکنون در دستان علی صادقی. آخه یکی نیست بگه بچه برو با هم سن و سال خودت بازی کن! ... زمانی که حشره شناس مشهور گروه پینک فلوید (کدومشون بود رو نمی دونم!)  ...

آدرس : کلیک کنید
--» آناهیتا افشار - مصاحبه های خواندنی با افرادی که دوستشان دارید در ...

پاسخ : من اولین بار که رفتم روی سن 9 سال داشتم از تئاتر شروع کردم و اولین کار ... زیاد به شخصیتهای پیچیده نزدیک نمی شود و شما نقش را به سادگی بازی می کنید از ... از طرفی شما جوانها ، خانم افشار ، آقای علی صادقی ، این بالانس بین دونسل چگونه رخ ...

آدرس : کلیک کنید
--» هادی دیباجی - عملیـــــــــــات 125 - بلاگفا

علی روئین‌تن هم اظهار داشت: آدم‌های بزرگی در «زمهریر» جمع شده‌اند و درواقع گوشه‌ای از ژنرال‌های ... بادران ، وحید جلیلوند ، آنا لطیفی ، میرطاهر مظلومی ، شیلا خداداد ، ، علی صادقی ، مهوش صبرکن ... هیچ وقت فکر نمی کردم یه روزی از لطیفی تعریف کنم . .... رای آقای افخمی رو بزنن، اما ایشون گفتن که فقط و فقط هادی باید نقش فرزاد و بازی کنه.

آدرس : کلیک کنید
--» بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد(عکس)

18 فوریه 2015 ... وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعه تلویزیونی ستایش نیز ... (یونک) برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران. انسان های بزرگ هیچ گاه به بن بست نمی رسند، یا راهی خواهند یافت؛ یا راهی خواهند ساخت ... بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد(عکس).

آدرس : کلیک کنید
--» سام نوری: بازیگری را با مهران مدیری شروع کردم+تصاویر

30 آوریل 2015 ... سام نوری خواهرزاده محمد علی فردین، ستاره بزرگ و محبوب سینمای ایران است. ... او نقش «سرپرستار» را در سریال «در حاشیه» بازی می کند. ... همش در و دیوار را نگاه می کند و یک چیزهایی می بیند که بقیه نمی بینند. ... رضا صادقی برای اولین بار از نحوه آشنایی با همسرش در آلمان و زندگی شخصی اش می گوید + تصاویر.

آدرس : کلیک کنید
--» سایت خبری تحلیلی بانی فیلم | قطب الدین صادقی نمایشی بدون دیالوگ

4 ژانویه 2015 ... ضمنا آقای اسکندری هم قرار است که همکاری کنم و نقش یکی از مدیران بورس را بازی ... من نویسنده، کارگردان و مدرس هستم و زمانی که بازی نمی کنم، به این ...

آدرس : کلیک کنید
--» ماجرای حضور نیمه‌کاره قدرت‌الله ایزدی در«شمعدونی»: آنقدر نگران «رشید ...

11 مه 2015 ... قدرت‌الله ایزدی می‌گوید از این که به خاطر نگرانی برای نقش «رشید»، به ... من سه چهار قسمت در سریال بازی کردم اما دیگر میل نداشتم ادامه دهم، چون شخصیت هیچ ربطی به رشید نداشت و مدام نگران بودم. ... مهران رجبی، یوسف تیموری و علی صادقی. ... مزه بود یکی از اپیزودهاش که هیچوقت یادم نمی ره رشید رفته بود ژاپن مرده سوزی ...

آدرس : کلیک کنید
--» مصاحبه با محمدحسین سلامی؛ بازیگر نوجوان | نشریه اینترنتی نوجوان ها

21 آوریل 2015 ... البته محمد حسین از ورزش نیز غافل نمی شود. ... من از نقشی که بازی کردم خیلی راضی بودم و خیلی دوست داشتم این نقش رو. ... و از هنرپیشه های کمدی الگو میگرم مثل آقای اکبر عبدی، آقای علیرصا خمسه و آقای علی صادقی و جواد رضویان.

آدرس : کلیک کنید
--» طنز |

... عبور می کنه… نیوشا ضیغمیه که در نقش خواهر زن توپ رو از دستش می قاپه. ... مهناز افشار هم اکنون در دستان علی صادقی. آخه یکی نیست بگه بچه برو با هم سن و سال خودت بازی کن! ... زمانی که حشره شناس مشهور گروه پینک فلوید (کدومشون بود رو نمی دونم!)  ...

آدرس : کلیک کنید
--» آناهیتا افشار - مصاحبه های خواندنی با افرادی که دوستشان دارید در ...

پاسخ : من اولین بار که رفتم روی سن 9 سال داشتم از تئاتر شروع کردم و اولین کار ... زیاد به شخصیتهای پیچیده نزدیک نمی شود و شما نقش را به سادگی بازی می کنید از ... از طرفی شما جوانها ، خانم افشار ، آقای علی صادقی ، این بالانس بین دونسل چگونه رخ ...

آدرس : کلیک کنید
--» هادی دیباجی - عملیـــــــــــات 125 - بلاگفا

علی روئین‌تن هم اظهار داشت: آدم‌های بزرگی در «زمهریر» جمع شده‌اند و درواقع گوشه‌ای از ژنرال‌های ... بادران ، وحید جلیلوند ، آنا لطیفی ، میرطاهر مظلومی ، شیلا خداداد ، ، علی صادقی ، مهوش صبرکن ... هیچ وقت فکر نمی کردم یه روزی از لطیفی تعریف کنم . .... رای آقای افخمی رو بزنن، اما ایشون گفتن که فقط و فقط هادی باید نقش فرزاد و بازی کنه.

آدرس : کلیک کنید
--» بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد(عکس)

18 فوریه 2015 ... وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعه تلویزیونی ستایش نیز ... (یونک) برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران. انسان های بزرگ هیچ گاه به بن بست نمی رسند، یا راهی خواهند یافت؛ یا راهی خواهند ساخت ... بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد(عکس).

آدرس : کلیک کنید
--» سام نوری: بازیگری را با مهران مدیری شروع کردم+تصاویر

30 آوریل 2015 ... سام نوری خواهرزاده محمد علی فردین، ستاره بزرگ و محبوب سینمای ایران است. ... او نقش «سرپرستار» را در سریال «در حاشیه» بازی می کند. ... همش در و دیوار را نگاه می کند و یک چیزهایی می بیند که بقیه نمی بینند. ... رضا صادقی برای اولین بار از نحوه آشنایی با همسرش در آلمان و زندگی شخصی اش می گوید + تصاویر.

آدرس : کلیک کنید
--» سایت خبری تحلیلی بانی فیلم | قطب الدین صادقی نمایشی بدون دیالوگ

4 ژانویه 2015 ... ضمنا آقای اسکندری هم قرار است که همکاری کنم و نقش یکی از مدیران بورس را بازی ... من نویسنده، کارگردان و مدرس هستم و زمانی که بازی نمی کنم، به این ...

آدرس : کلیک کنید
--» ماجرای حضور نیمه‌کاره قدرت‌الله ایزدی در«شمعدونی»: آنقدر نگران «رشید ...

11 مه 2015 ... قدرت‌الله ایزدی می‌گوید از این که به خاطر نگرانی برای نقش «رشید»، به ... من سه چهار قسمت در سریال بازی کردم اما دیگر میل نداشتم ادامه دهم، چون شخصیت هیچ ربطی به رشید نداشت و مدام نگران بودم. ... مهران رجبی، یوسف تیموری و علی صادقی. ... مزه بود یکی از اپیزودهاش که هیچوقت یادم نمی ره رشید رفته بود ژاپن مرده سوزی ...

آدرس : کلیک کنید
--» مصاحبه با محمدحسین سلامی؛ بازیگر نوجوان | نشریه اینترنتی نوجوان ها

21 آوریل 2015 ... البته محمد حسین از ورزش نیز غافل نمی شود. ... من از نقشی که بازی کردم خیلی راضی بودم و خیلی دوست داشتم این نقش رو. ... و از هنرپیشه های کمدی الگو میگرم مثل آقای اکبر عبدی، آقای علیرصا خمسه و آقای علی صادقی و جواد رضویان.

آدرس : کلیک کنید
--» طنز |

... عبور می کنه… نیوشا ضیغمیه که در نقش خواهر زن توپ رو از دستش می قاپه. ... مهناز افشار هم اکنون در دستان علی صادقی. آخه یکی نیست بگه بچه برو با هم سن و سال خودت بازی کن! ... زمانی که حشره شناس مشهور گروه پینک فلوید (کدومشون بود رو نمی دونم!)  ...

آدرس : کلیک کنید
--» آناهیتا افشار - مصاحبه های خواندنی با افرادی که دوستشان دارید در ...

پاسخ : من اولین بار که رفتم روی سن 9 سال داشتم از تئاتر شروع کردم و اولین کار ... زیاد به شخصیتهای پیچیده نزدیک نمی شود و شما نقش را به سادگی بازی می کنید از ... از طرفی شما جوانها ، خانم افشار ، آقای علی صادقی ، این بالانس بین دونسل چگونه رخ ...

آدرس : کلیک کنید
--» هادی دیباجی - عملیـــــــــــات 125 - بلاگفا

علی روئین‌تن هم اظهار داشت: آدم‌های بزرگی در «زمهریر» جمع شده‌اند و درواقع گوشه‌ای از ژنرال‌های ... بادران ، وحید جلیلوند ، آنا لطیفی ، میرطاهر مظلومی ، شیلا خداداد ، ، علی صادقی ، مهوش صبرکن ... هیچ وقت فکر نمی کردم یه روزی از لطیفی تعریف کنم . .... رای آقای افخمی رو بزنن، اما ایشون گفتن که فقط و فقط هادی باید نقش فرزاد و بازی کنه.

آدرس : کلیک کنید
--» بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد(عکس)

18 فوریه 2015 ... وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعه تلویزیونی ستایش نیز ... (یونک) برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن به دیگران. انسان های بزرگ هیچ گاه به بن بست نمی رسند، یا راهی خواهند یافت؛ یا راهی خواهند ساخت ... بازیگر «ستایش» و علی صادقی در نقش عروس و داماد(عکس).

آدرس : کلیک کنید
--» سام نوری: بازیگری را با مهران مدیری شروع کردم+تصاویر

30 آوریل 2015 ... سام نوری خواهرزاده محمد علی فردین، ستاره بزرگ و محبوب سینمای ایران است. ... او نقش «سرپرستار» را در سریال «در حاشیه» بازی می کند. ... همش در و دیوار را نگاه می کند و یک چیزهایی می بیند که بقیه نمی بینند. ... رضا صادقی برای اولین بار از نحوه آشنایی با همسرش در آلمان و زندگی شخصی اش می گوید + تصاویر.

آدرس : کلیک کنید
--» سایت خبری تحلیلی بانی فیلم | قطب الدین صادقی نمایشی بدون دیالوگ

4 ژانویه 2015 ... ضمنا آقای اسکندری هم قرار است که همکاری کنم و نقش یکی از مدیران بورس را بازی ... من نویسنده، کارگردان و مدرس هستم و زمانی که بازی نمی کنم، به این ...

آدرس : کلیک کنید
--» ماجرای حضور نیمه‌کاره قدرت‌الله ایزدی در«شمعدونی»: آنقدر نگران «رشید ...

11 مه 2015 ... قدرت‌الله ایزدی می‌گوید از این که به خاطر نگرانی برای نقش «رشید»، به ... من سه چهار قسمت در سریال بازی کردم اما دیگر میل نداشتم ادامه دهم، چون شخصیت هیچ ربطی به رشید نداشت و مدام نگران بودم. ... مهران رجبی، یوسف تیموری و علی صادقی. ... مزه بود یکی از اپیزودهاش که هیچوقت یادم نمی ره رشید رفته بود ژاپن مرده سوزی ...

آدرس : کلیک کنید



علی صادقی: نقش بازی نمی کنم!
ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1